All To Make You Feel Brand New(Bonus Track) - The Starlets

不仅仅是你,还有我以及我们

存档灵魂:

All to make you feel brand new
我会让你焕然一新


【歌词】


All to make you feel brand new
All to make you feel brand new
All to take you far away and then
To take you through the day again
Not so emotional
We don't get so emotional
生活会让你感觉焕然一新
生活会让你感觉重获新生
那些带你远离的
又将再次把你带回现实
不要太过情绪化
我们不应该不堪一击。

All to make you feel brand new
All to make you feel brand new
All to take you clear and how you won't
Be somewhere here and now we don't
Get so emotional
We don't get so emotional
生活会让你感觉焕然一新
生活会让你感觉重获新生
让你清醒,让你学会抉择
不再茫然,我们面对现实
不要再多愁善感
我们不应该再不堪一击。

All to set the heavy time to fly
Ease the levy tell the lie
Not so emotional
We don't get so emotional
阴郁的时光一去而不返
就此释然学会自我安慰
不要再多愁善感
我们不应该再不堪一击。

I loved to lift you up and ease you down
Mess you up and spin you 'round
Not so emotional
We don't get so emotional
我的爱曾让你高飞,抚平你的伤痛
假如你陷入困境,我的爱环抱着你
不要再多愁善感
我们不应该再不堪一击。

All to make you feel brand new
All to make you feel brand new
我会让你焕然一新
我会让你重获新生。


评论
热度(18)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© 科科化妆师 | Powered by LOFTER