Moon River - Audrey Hepburn

远方:

存档灵魂:

Moonriver
月亮河

 

【歌词】

 

Moon river, wider than a mile
I'm crossing you in style someday
Oh, dream maker, your heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way
月亮河,宽不过一英里
总有一天我将徜徉在你怀中
哦,引我遐想,令我心碎
无论你流向何方,我都将随你而往。

Two drifters, off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after the same rainbow's end
waitin' round the bend
My huckleberry friend, Moon River, and me
结伴漂泊,浪迹天涯
这茫茫的世界多辽阔
我们在同一彩虹尽头
在那弯道处翘首等候
我忠诚的朋友,月亮河,还有我。


评论
热度(7)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© 科科化妆师 | Powered by LOFTER