Baby I'm Yours  - Breakbot

Outlier:

Baby I'm Yours -Breakbot


I thought I had it all together
我以为我拥有了一切
But I was led astray
但却为你的美所着迷
The day you walked away
那天你头也不回
You were the clock
而你的美就像时钟
That was ticking in my heart
滴答滴答 声声都牵动我的心弦
Changed my state of mind
我改变了我的所思所念
When love's so hard to find
世上莫过于真爱难以寻觅
Your feelings changed like the weather
你的感情似天气一般变幻无常
Went from clear to grey
由晴转阴
On that cloudy day
你云淡风轻
How can I go on
我又该如何继续
Without falling apart
谈笑风生
Love's so hard to find
世上莫过于真爱难以寻觅
When someone's on your mind
若你心有所属
Listen baby
听我说 宝贝儿
Your wish is my command
对你 我悉听尊便
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
That your wish is my command
你是我的女王
What can I do to make my baby understand
我该怎样才能让你明白
Something tells me that I'm dreaming
我想我一定是正在做梦
I can see us there
我仿佛看见我们
Waving unaware
在人海中邂逅
Of problems that have a tendency to keep
烦恼正逐渐地
Keep the truth confined
将我们的真情
Far from our minds
带向咫尺天涯
You need someone you can believe in
我想你需要一个坚强的后盾
This I do declare
我郑重宣布
Trust me I'll be there
我会牵着你的手 一直陪在你身边
The road that leads to heaven can be so steep
即使幸福之路崎岖坎坷
I will help you climb
我也会是你的依靠
Change your state of mind
回心转意吧 亲爱的
Listen baby
听我说 宝贝儿
Your wish is my command
对你 我悉听尊便
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
That your wish is my command
你是我的女王
What can I do to make my baby understand
我该怎样才能让你明白
Your wish is my command
你是我的女王
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
That your wish is my command
对你 我悉听尊便
I can see us there
我仿佛看见我们
Waving unaware
在人海中邂逅
This I do declare
我郑重宣布
Trust me I'll be there
我会牵着你的手 一直陪在你身边
I can see us there
我仿佛看见我们
Waving unaware
在人海中邂逅
This I do declare
我郑重宣布
Trust me I'll be there
我会牵着你的手 一直陪在你身边
I can see us there
我仿佛看见我们
Waving unaware
在人海中邂逅
This I do declare
我郑重宣布
Trust me I'll be there
我会牵着你的手 一直陪在你身边
Listen baby
听我说 宝贝儿
Your wish is my command
对你 我悉听尊便
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
That your wish is my command
你是我的女王
What can I do to make my baby understand
我该怎样才能让你明白
Follow me into, into my sleep
让我们相依偎
Baby I'm yours, I'm yours to keep
宝贝 我非你莫属 我为你而活
You've got the magic that entered my heart and my mind
你的魅力摄我心魄
Your wish is my command
对你 我悉听尊便
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
Your wish is my command
你是我的女王
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
Your wish is my command
你是我的女王
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白
Your wish is my command
你是我的女王
Baby won't you understand
宝贝 难道你不明白......

歌词来自网易云

评论
热度(41)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© 科科化妆师 | Powered by LOFTER